Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii – Mgr. Petr Ducháček
Mgr. Petr Ducháček
Bakalářská práce
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
PR as an instrument of mass communication
Anotace:
Bakalářská práce „Public relations jako prostředek pro komunikaci s médii“ pojednává o mediálním prostředí, konkrétně masových médiích a možnostech jejich ovlivnění prostředky public relations, přičemž je značný prostor věnován technice press relations. Účelem této práce je popsat princip, na základě kterého dochází k informování veřejnosti prostřednictvím masových médií a dále definovat možnosti, …víceAbstract:
My bachelor work „Public relations – instrument of mass communication“ discuss media environment, concretely mass media and possibilities of influence on them through public relations, focused on press relations techniques. Object of these graduation theses is description of principle how the public is informed by mass media and definition of possibilities how it is possible to influence this process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xk9ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mediální výchova seniorů
Blažena Tošnerová -
Analýza využití mediální výchovy a návrh možné aplikace v občanské výchově
Nikola Melíšková -
Mediální výchova na gymnáziích perspektivou učitelů
Anna Zdráhalová -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Mediální výchova ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ - zaměřeno na mediální argumentaci
Pavlína MITÁŠOVÁ -
Realizace mediální výchovy na SOŠ a analýza jazykových prostředků ve fake news a hoaxech
Václav ŠVEHLA -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj