Speciálně pedagogická intervence v základním vzdělávání – Mgr. Gabriela KLOSOVÁ
Mgr. Gabriela KLOSOVÁ
Master's thesis
Speciálně pedagogická intervence v základním vzdělávání
Special pedagogical intervention in elementary school
Abstract:
Magisterská práce s názvem "Speciálně pedagogická intervence v základní škole" popisuje práci školního speciálního pedagoga jako člena týmu školského poradenského pracoviště. Umožňuje pochopit jeho roli a hlavně jeho přínos žákům, jejich zákonným zástupcům i všem pedagogickým pracovníkům školy. Teoretické kapitoly definují pojem školní speciální pedagog a informují o jeho práci na půdě základní školy …moreAbstract:
The Master´s thesis called "Special Education Intervention at a Primary School" describes the work of special education teachers as members of a school counselling workplace team. It enables to understand the role of the special education teachers and their benefit to pupils, their legal representatives and even to all pedagogical workers. Theoretical chapters define the concept of school education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLOSOVÁ, Gabriela. Speciálně pedagogická intervence v základním vzdělávání. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Realizace podpůrných opatření na 1. stupni základní školy
Barbora VOHRALÍKOVÁ -
Podpora žáků s potřebou podpůrných opatření ze strany školního speciálního pedagoga
Lucie MROZOVSKÁ -
Efektivita podpůrných opatření z pohledu pedagogů a rodičů
Iveta KUDRNOVÁ -
Podpůrná opatření pro žáky s poruchou chování na základní škole
Denisa Horáková -
Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol
Jan Viktorin -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová