Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje – Bc. Lucie Minksová
Bc. Lucie Minksová
Diplomová práce
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Consumer competition in marketing sales promotions
Anotace:
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v rámci marketingové podpory prodeje. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky o této problematice a na jejich základě je v další části zpracován návrh spotřebitelské soutěže. Dále se zabývá podporou prodeje, jednotlivými typy soutěží a odpovídající právní úpravou. V praktické části je charakterizována společnost La Bohéme Café. Následně je pro …víceAbstract:
This thesis focuses on consumer competitions within the frame of marketing sales promotion. The theoretical part provides the fundamental knowledge about this issue, and on its basis a costumer competition is proposed. It also deals with sales promotion, examines all types of consumer competitions as well as relevant legal regulations. In the practical part, the business entity of La Bohéme Café is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hvssj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané společnosti
Radek Šnajdr -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová