The impact of online reviews on businesses. – Jeetajay Shah
Jeetajay Shah
Master's thesis
The impact of online reviews on businesses.
Abstract:
In the hotel business, Online customer reviews are becoming increasingly important. If the customer pays close attention and reads the online review, they will notice that it has an impact on the hotel's reputation. The key to making a positive impression on customers is to keep interacting. How well the services meet the needs of the customers determines their quality. Despite this, the hospitality …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
Nikol MIKULIČOVÁ -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová
Názov
Vložil
Vložené
Práva