The impact of online reviews on businesses. – Jeetajay Shah
Jeetajay Shah
Diplomová práce
The impact of online reviews on businesses.
Abstract:
In the hotel business, Online customer reviews are becoming increasingly important. If the customer pays close attention and reads the online review, they will notice that it has an impact on the hotel's reputation. The key to making a positive impression on customers is to keep interacting. How well the services meet the needs of the customers determines their quality. Despite this, the hospitality …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
Nikol MIKULIČOVÁ -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová
Název
Vložil
Vloženo
Práva