Ing. Michal Poláček

Bachelor's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň

Media selection criteria for advertising campaign
Anotácia:
Práce je zaměřena na kritéria výběru médií pro reklamní kampaň. Podrobně pojednává o médiích, reklamě a reklamní kampani. Popisuje jednotlivá média, posuzuje jejich vzájemnou propojenost a vhodnost pro tu či onu reklamní kampaň a uvádí jejich klady a zápory. Zároveň se zaměřuje na konkrétní reklamní kampaň, která proběhla v České republice. Následuje komplexní zhodnocení této kampaně a posouzení výsledného …viac
Abstract:
Thesis is focused on media selection criteria for advertising campaign. Media, advertising and advertising campaign are dealt in detail. It describes particular media, assesses their mutual connection and suitability for advertising campaign and show their assets and negatives. It focuses on concrete advertising campaign, which passed in the Czech Republic. Finally, it evaluates this campaign and looks …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedúci: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní