Tomáš Fojtů

Bachelor's thesis

Využití znalosti lidských hodnot v efektivních principech marketingu

Usage of human knowledge venue in an effective principles of marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zpracování přehledu marketingových nástrojů a jejich následné využití ve společnosti LIFECHANGE 4U s.r.o., která se zabývá zprostředkováním práce a ubytování ve Velké Británii. Práce je dělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou popsány základy marketingu, historie marketingu, propaganda a rozdíl mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to handle an overview of marketing instruments  and their application to the LIFECHANGE 4U s.r.o. company, which is interposing work and accomodation in Great Britain. The work is divided into the three parts: theoretical, analytical and the suggestional one. In theoretical part there are written basic parts of the marketing, history of marketing, propaganda and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Vlastimil Vrobel, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.