Spotřebitelské preference a dostupnost regionálních značek ve vybraném regionu – Aneta Kobrlová
Aneta Kobrlová
Master's thesis
Spotřebitelské preference a dostupnost regionálních značek ve vybraném regionu
Consumer Preferences and Availability of Regional Brands in the Selected Region
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi a dostupností regionálních značek ve vybraném regionu. Nejprve jsou vysvětleny a vymezeny základní pojmy v oblasti nákupního chování spotřebitelů, jejich význam a faktory ovlivňující toho chování. Poté jsou charakterizovány vybrané značky kvality potravin a definována dostupnost regionálních potravin. V praktické části je nejprve vymezeno zájmové …viacAbstract:
This diploma thesis is concerned with consumer preferences and availability of regional brands in the selected region. First, essential terms associated with consumer shopping behaviour, its meaning, and factors influencing this behaviour are pointed out and explained. Further, selected food quality brands are characterized, and the availability of regional products is defined. The practical part opens …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBRLOVÁ, Aneta. \textit{Spotřebitelské preference a dostupnost regionálních značek ve vybraném regionu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/oz8r8r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Martin Šrámek -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem
Renata Havlová -
Zhodnocení vlivu značky Regionální potravina na prodejnost a prestiž oceněných výrobků
Tomáš Papík -
Význam soutěže "Regionální potravina" jako rozvojový potenciál
Eva Štauberová -
Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina
Jana Leciánová
Názov
Vložil
Vložené
Práva