Klára Pravdová

Bakalářská práce

Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli

Czech consumers’ perception analysis of guerilla and traditional types of marketing communications
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní …více
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis is to clarify the perception of guerilla marketing communications and traditional marketing communications by Czech consumers, their relation to business communications and to prove high efficiency of guerilla marketing communications. In the theoretical part of the thesis, there are presented specifics and instruments of both traditional communication mix and guerrilla …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42679