Regina Gabdrakhmanova

Bakalářská práce

Integrovaná marketingová komunikace - aplikace na vybrané firmě

Integrated Marketing Communication – application on the selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování integrované marketingové komunikace pro jednoho z nejsilnějších hráčů v oblasti sdílené ekonomiky – Airbnb. Teoretická část charakterizuje sdílenou ekonomiku, marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jejich trendy a možné užití v praxi. V praktické části je analyzováno vnitřní a vnější okolí společnosti, stanovena …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop integrated marketing communication for one of the strongest players in the shared economy - Airbnb. The theoretical part characterizes the shared economy, marketing communication and its tools, starting points for the marketing communication plan, their trends and possible use in practice. The practical part analyses the internal and external environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 1. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71681

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management