Bc. Daniel Dao

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Analysis of the marketing mix in selected subject
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je podrobná analýza marketingového mixu společnosti Costa Coffee Česká republika, který vlastní společnost Lagardere Travel Retail a. s. Hlavním cílem práce je analyzovat jednotlivé body marketingového mixu, popsat jej a vylepšit. Toho je dosáhnuto využitím dotazníkového šetření a vlastního pozorování společnosti z pohledu zaměstnance. Bakalářská práce se skládá z teoretické …více
Abstract:
The objective of this bachelor’s thesis is to analyze the marketing mix of the company Costa Coffee the Czech Republic, owned by the company Lagardere Travel Retail a. s. The main aim of this thesis is to analyze individual parts of the marketing mix, to describe and to improve it. To achieve this aim, we use a questionnaire survey and own observation from the position of an employee. The bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Fořtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích