Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Daniel Dao
Bc. Daniel Dao
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Analysis of the marketing mix in selected subject
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je podrobná analýza marketingového mixu společnosti Costa Coffee Česká republika, který vlastní společnost Lagardere Travel Retail a. s. Hlavním cílem práce je analyzovat jednotlivé body marketingového mixu, popsat jej a vylepšit. Toho je dosáhnuto využitím dotazníkového šetření a vlastního pozorování společnosti z pohledu zaměstnance. Bakalářská práce se skládá z teoretické …viacAbstract:
The objective of this bachelor’s thesis is to analyze the marketing mix of the company Costa Coffee the Czech Republic, owned by the company Lagardere Travel Retail a. s. The main aim of this thesis is to analyze individual parts of the marketing mix, to describe and to improve it. To achieve this aim, we use a questionnaire survey and own observation from the position of an employee. The bachelor …viacKľúčové slová
Marketing marketingový mix produkt lidé propagace marketing mix product people promotion
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lsbx4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Fořtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová