Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky – Bc. Lenka ZVONKOVÁ
Bc. Lenka ZVONKOVÁ
Master's thesis
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky
Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové …moreAbstract:
The thesis deals with the theme of the communication of the public service, especially focuses on the communication means of towns and municipalities. The theoretic part handles with an exploration of facts. Its objective is to describe theoretic findings about marketing strategic planning, communication mix and its instruments. It also deals with the communication of towns and municipalities. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15384
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVONKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ozk0qd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVONKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Neverbální komunikace v hotelnictví
Jiří Mlýnek -
Komunikace studentských spolků spolupracujících s Masarykovou univerzitou
Lucie Bulíčková -
Komunikace ve školním prostředí
Kristýna Kramperová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Komunikace a její prostředky ve funkci rozhodčího fotbalu
David Papuga -
Komparace využití různých komunikačních kanálů v pracovní agentuře: Náklady a efektivita komunikace
Johana Šmýdová