Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky – Bc. Lenka ZVONKOVÁ
Bc. Lenka ZVONKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky
Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové …víceAbstract:
The thesis deals with the theme of the communication of the public service, especially focuses on the communication means of towns and municipalities. The theoretic part handles with an exploration of facts. Its objective is to describe theoretic findings about marketing strategic planning, communication mix and its instruments. It also deals with the communication of towns and municipalities. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15384
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVONKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ozk0qd/.
Jak správně citovat práci
ZVONKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Neverbální komunikace v hotelnictví
Jiří Mlýnek -
Komunikace studentských spolků spolupracujících s Masarykovou univerzitou
Lucie Bulíčková -
Komunikace ve školním prostředí
Kristýna Kramperová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Komunikace a její prostředky ve funkci rozhodčího fotbalu
David Papuga -
Komparace využití různých komunikačních kanálů v pracovní agentuře: Náklady a efektivita komunikace
Johana Šmýdová