Bc. Lenka ZVONKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové …více
Abstract:
The thesis deals with the theme of the communication of the public service, especially focuses on the communication means of towns and municipalities. The theoretic part handles with an exploration of facts. Its objective is to describe theoretic findings about marketing strategic planning, communication mix and its instruments. It also deals with the communication of towns and municipalities. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 15384

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZVONKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe