Bc. Lenka ZVONKOVÁ

Master's thesis

Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové …more
Abstract:
The thesis deals with the theme of the communication of the public service, especially focuses on the communication means of towns and municipalities. The theoretic part handles with an exploration of facts. Its objective is to describe theoretic findings about marketing strategic planning, communication mix and its instruments. It also deals with the communication of towns and municipalities. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15384

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZVONKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe