Příprava veletrhu (na konkrétním příkladu) – Kateřina Čížková
Kateřina Čížková
Bakalářská práce
Příprava veletrhu (na konkrétním příkladu)
Preparation of trade fair (on concrete example)
Anotace:
Ve své práci se zabývám především přípravou účasti na veletrhu cestovního ruchu ze strany krajských úřadů (konkrétně Krajského úřadu Karlovarského kraje). Cílem mé práce je poskytnout systematický přehled všech povinností a aktivit, které jsou s takovouto účastí na veletrhu přímo i nepřímo spojené. V první kapitole rozebírám veletrhy z teoretického hlediska a zbytek práce je soustředěn na konkrétní …víceAbstract:
In my bachelor thesis I discuss participation in trade fair for the travel and tourism industry by the regional authority (specifically the Regional Authority of Karlovy Vary Region). The goal of the thesis is to give a systematic view of all obligations and activities that are directly and indirectly connected with this participation. In the first chapter I anylyse trade fairs from a theoretical point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Tomáš Šretr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22639
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fair Trade certification for coffee production in Rwanda
Anne Anitha Nzamutuma Uwiragiye -
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Sandra Karráová -
Contribution of fair trade labeled coffee to better living standard for certified coffee farmers in Ethiopia
Rebecca Regassa Ashame -
Fair Trade: The Fair Trade Organization
Enrique Adolfo Castro Chaparro -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Fair Trade jako podpora udržitelného rozvoje
Sára MAKKIEHOVÁ -
Obchod s mezinárodními Fair Trade výrobky pro Prahu a střední Čechy
Tereza Nožířová -
Marketingová strategie pro fair trade výrobky
Klára Svatoňová