Aneta Bencová

Master's thesis

Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization

Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní kampaň, která by mohla pomoci ke zlepšení propagace podniku. Teoretická část bude zaměřena na popis koncepce tvorby reklamy, účel reklamy a její vliv na spotřebitele. Praktická část …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of advertising psychology in corporate strategy and based on the findings of a questionnaire survey of the general public to propose improvements and a specific advertising campaign that could help improve business promotion. The theoretical part will focus on the description of the concept of advertising, the purpose of advertising and its impact on consum …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty