Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně – Bc. Aneta Uldrichová
Bc. Aneta Uldrichová
Bakalářská práce
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Suggestion and evaluation efficiency event campaign
Anotace:
ULDRICHOVÁ, Aneta: Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní Praha. Fakulta ekonomických studií. Vedoucí práce: doc. Ing. Aleš Hes, CSc. 61 stran. Cílem této práce bude, po provedení analýzy současné situace na trhu v oblasti organizace svatebních obřadů a s tím souvisejících společenských událostí, vyhodnocení marketingových aktivit firmy Báječná …víceAbstract:
The aim of this study is to evaluate marketing activities of company Báječná Svatba using marketing research tools, after analysis of the current market situation in wedding ceremonies organization and social events related. The company provides services to organize and realize weddings. The opening part of this paper processes publications and secondary sources into literary overwiev. The overwiev …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/upjth/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organizace a plánování svateb
Natálie SVĚRÁKOVÁ -
Podnikatelské plánování pro svatební agenturu Benedictio
Kristýna Jeníčková -
Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)
Marcela Lindnerová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl