Analýza preferencí zákazníků na trhu kečupů – Marek Šafránek
Marek Šafránek
Bakalářská práce
Analýza preferencí zákazníků na trhu kečupů
Customer Preference Analysis on Ketchup Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit preference zákazníků na trhu kečupu v Moravskoslezském kraji. Práce je zaměřena na společnost Hamé s.r.o. a jejích konkurentů na trhu s kečupy. V průběhu textu jsou diskutovány značky společnosti Hamé s.r.o. a všechny její produkty. V práci bude využito metody osobního dotazování na spokojenost respondentů s kečupy. Byl vyhotoven dotazník jehož otázky jsou zaměřeny …víceAbstract:
The thesis is focused on Customer Preference Analysis on Ketchup Market in Moravian-silesian region, oriented on Hamé s.r.o. company. There is a debate about brands in ownership of Hamé s.r.o. and all their products. This thesis contains results of personal survey concerning customers satisfacion with ketchups. The questionnaire was made with questions focused on customers preferences related with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Hana Pechová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Cena a kvalita piva - co dokáže hodnotit jeho spotřebitel?
Kateřina Klimšová