CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc. – Ekaterina Ponomareva
Ekaterina Ponomareva
Bakalářská práce
CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Anotace:
Tématem mé bakalařské práce je CSR jako marketingový nástroj pro Tesla, Inc. Cílem bakalařské práce je změřit povědomí o CSR aktivitách Tesly v odvětví elektrických vozidel a navrhnout možné změny komunikační strategie, které mohou zvýšit prodej. V celé bakalařské práci bude pozornost zaměřena pouze na činnosti v odvětví elektrických vozidel. Primární a sekundární data jsou shromažďována a analyzována …víceAbstract:
The topic of my thesis is CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc. The goal of the thesis is to measure awareness of Tesla’s CSR activities in Electric Vehicles industry and suggest possible changes in communication strategy, which can increase sales. In the whole thesis the focus will be only on activities in Electric Vehicles industry. The primary and the secondary data are collected and analyzed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82767
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Use of online marketing to increase product awareness
Lukáš Ondřej -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha