Ekaterina Ponomareva

Bachelor's thesis

CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.

CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Abstract:
Tématem mé bakalařské práce je CSR jako marketingový nástroj pro Tesla, Inc. Cílem bakalařské práce je změřit povědomí o CSR aktivitách Tesly v odvětví elektrických vozidel a navrhnout možné změny komunikační strategie, které mohou zvýšit prodej. V celé bakalařské práci bude pozornost zaměřena pouze na činnosti v odvětví elektrických vozidel. Primární a sekundární data jsou shromažďována a analyzována …more
Abstract:
The topic of my thesis is CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc. The goal of the thesis is to measure awareness of Tesla’s CSR activities in Electric Vehicles industry and suggest possible changes in communication strategy, which can increase sales. In the whole thesis the focus will be only on activities in Electric Vehicles industry. The primary and the secondary data are collected and analyzed …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82767