Ekaterina Ponomareva

Bachelor's thesis

CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.

CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Anotácia:
Tématem mé bakalařské práce je CSR jako marketingový nástroj pro Tesla, Inc. Cílem bakalařské práce je změřit povědomí o CSR aktivitách Tesly v odvětví elektrických vozidel a navrhnout možné změny komunikační strategie, které mohou zvýšit prodej. V celé bakalařské práci bude pozornost zaměřena pouze na činnosti v odvětví elektrických vozidel. Primární a sekundární data jsou shromažďována a analyzována …viac
Abstract:
The topic of my thesis is CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc. The goal of the thesis is to measure awareness of Tesla’s CSR activities in Electric Vehicles industry and suggest possible changes in communication strategy, which can increase sales. In the whole thesis the focus will be only on activities in Electric Vehicles industry. The primary and the secondary data are collected and analyzed …viac
 

Kľúčové slová

Marketing Povědomí CSR
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedúci: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82767