Návrh on-line komunikační strategie firmy HPS-DMC,s.r.o. – Tereza Mottysová
Tereza Mottysová
Diplomová práce
Návrh on-line komunikační strategie firmy HPS-DMC,s.r.o.
Proposal of an online communication strategy for the company HPS-DMC, s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá on-line komunikační strategií společnosti HPS-DMC, s.r.o. Hlavním cílem mé diplomové práce je navrhnout novou účinnější komunikační strategii firmy na základě teoretických poznatků, analýzy současné komunikační strategie, vlastního výzkumu v podobě hloubkových interview se zaměstnanci a SWOT analýzy společnosti. Navržené kroky jsou zaměřeny na internetové prostředí, jelikož on …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on an online communication strategy of HPS-DMC, s.r.o. The main aim of my diploma thesis is to propose a new, more effective communication strategy for the company based on theoretical knowledge, own research in the form of interviews with employees and SWOT analysis. The proposed steps are focused on the Internet environment, as the online world represents a very efficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Michal Švarc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská