Matematické kompetence žáků základních škol. – Bc. Nicola ROTTEROVÁ
Bc. Nicola ROTTEROVÁ
Diplomová práce
Matematické kompetence žáků základních škol.
Pupils´ mathematical competencies at secondary school.
Anotace:
Diplomová práce bude zaměřena na matematické kompetence žáků vybraných základních škol. Jejím cílem je srovnat matematické znalosti žáků s tradiční výukou matematiky a s výukou matematiky pomocí Hejného metody. V teoretické části je objasněn pojem matematická gramotnost a jsou zde rozebrány přístupy k matematice. Praktická část je zaměřena na srovnání znalostí, které byly ověřeny pomocí nestandardizovaného …víceAbstract:
My thesis will be focused on mathematical competence of pupils of selected secondary schools. Its aim is to compare maths kowledge of pupils educated in the traditional way to those who have experienced Hajný's method. In the theory part, the expression "maths literacy" is explained and diffirent types of teaching mathematics are analysed. The practical part concentrates on assessment of acquired skills …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROTTEROVÁ, Nicola. Matematické kompetence žáků základních škol.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Matematická prostředí v mateřské škole - Krokování
Andrea SEIDLEROVÁ -
Regionální rozdíly ve výsledcích PISA testů v České republice
Romana Cagašová -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
PISA testování a novela školského zákona v perspektivě antropologie vzdělávání
Jiřina Holubová -
Héraklés ve spise Fiore d’Italia od Guidona da Pisa
Milan Novotný -
Sekundární analýza výsledků výzkumu PISA 2006
Klára Poláková -
Education as a Factor in the Human Capital Competitiveness – PISA Testing
Kateřina Vejvodová -
Diagnostika vybraných uvolněných úloh z mezinárodních šetření TIMSS a PISA a testů Cermat.
Jana OPAVOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva