Doplnění rozšířeného marketingového mixu pro Hotel LAHOFER – Barbora Hekrlová
Barbora Hekrlová
Bakalářská práce
Doplnění rozšířeného marketingového mixu pro Hotel LAHOFER
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření nového ubytovacího balíčku, který může přilákat nové zákazníky, ale i stálým zákazníkům nabídnout něco nového a neokoukaného. Balíček může hotelu zajistit i nové zahraniční hosty, díky poloze umístění, nedaleko hranic s Rakouskem. Nárůst nových zákazníků může zajistit posílení pozice na trhu v oblasti cestovního ruchu, ale hlavně zlepšit konkurenceschopnost hotelu …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is to create a new accommodation package which can not only attract new customers, but also offer something new and original to regular customers. The package can even attract foreign visitors, thanks to the hotel´s location near Austrian border. Growth in the number of new customers can increase the market share in the area of travel industry, as well as improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/p0l9l7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová
Název
Vložil
Vloženo
Práva