Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o. – Andrea JEŽÍKOVÁ
Andrea JEŽÍKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.
Project of Marketing Communication Effectiveness Improvement of Thermacut, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s. r. o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické …víceAbstract:
This bachelor´s thesis focused on the marketing communication is elaborated for company Thermacut, Ltd., which is specialized in production and sale of consumer and replacement parts, accessories and burner sets for plasma cutting and MIG/MAG, TIG/WIG plasma welding. The theoretical part describes issues of marketing communication on the basis of available literature. The practical part consist of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Blanka Zálešáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŽÍKOVÁ, Andrea. \textit{Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/p0vyar/.
Jak správně citovat práci
JEŽÍKOVÁ, Andrea. Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák