Andrea JEŽÍKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.

Project of Marketing Communication Effectiveness Improvement of Thermacut, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s. r. o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické …více
Abstract:
This bachelor´s thesis focused on the marketing communication is elaborated for company Thermacut, Ltd., which is specialized in production and sale of consumer and replacement parts, accessories and burner sets for plasma cutting and MIG/MAG, TIG/WIG plasma welding. The theoretical part describes issues of marketing communication on the basis of available literature. The practical part consist of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Blanka Zálešáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEŽÍKOVÁ, Andrea. Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe