Kým jsem v cizím jazyce aneb nejen herecké jednání v angličtině – Barbora Vacková
Barbora Vacková
Bakalářská práce
Kým jsem v cizím jazyce aneb nejen herecké jednání v angličtině
Who am I in a Foreign Language: Not only Stage Acting in English
Anotace:
Tato práce popisuje autorčinu zkušenost s jednáním v anglickém jazyce,a to jak v každodenním životě, tak v herecké praxi a při dialogickém jednání.Na základě této zkušenosti a jejím uvedením do kontextu se studiem na Katedřeautorské tvorby a autory zabývajícími se divadelní tvorbou odhaluje autorkajednání v cizím jazyce jako možnou cestu k hledání jevištní pravdy.Abstract:
This paper describes the author's experience with acting in English, bothin everyday life, on stage, and with Inner Partner. Based on this experience andplacing it into the context of her studies at the Department of AuthorialCreativity, as well as drawing upon authors who deal with theatrical practice,the author reveals acting in a foreign language as a possible way to search fortheatrical truth.Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Jana PILÁTOVÁ
- Oponent: Markéta POTUŽÁKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Hastábhinaja. Gesta rukou v tradičním divadelním umění Indie
Šárka Havlíčková Kysová -
Dialogické jednání s vnitřním partnerem a trénink Studia Kokyu – kde se přístupy k hercovi protínají, vzdalují a jaké je jejich propojování
Matěj Pour -
Dialogické jednání, improvizace a já
Filip Karda -
Srovnání některých buddhistických pedagogických přístupů k sebepoznání s pedagogikou Dialogického jednání
Václav Trojan -
Zkušenost s osobnostně-sociálním rozvojem při praktikování dialogického jednání s vnitřním partnerem
Anna Židlíková -
Dialogické jednání s vnitřním partnerem jako metoda sebepoznání
Tomáš TENKL -
Dialogické jednání - osvobozující tanec na hranici možností
Boleslav Keprt -
Dialogické jednání jako možnost rozvoje osobnostních dispozic učitele
Josef NOTA