K možnostem využití microlearningu v prostředí svobodných škol – Bc. Monika Martonová
Bc. Monika Martonová
Diplomová práce
K možnostem využití microlearningu v prostředí svobodných škol
The implementation possibilities of microlearning in unschooling environment
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá tématem microlearningu a jeho využitím zejména ve svobodném vzdělávání. Vyjadřuje se také k možnostem implementace microlearningu ve vzorovém prostředí školy typu Summerhill. Praktická část obsahuje krátkou ukázku návrhu kurzu sociálního microlearningu a konceptuální model, který slouží jako metodický materiál pro instituce se zájmem o microlearning a svobodné vzdělávání …víceAbstract:
This master thesis deals with the microlearning and it’s application especially in the democratic schools. It also notes the possibilities of implementation of the microlearning in the model environment of the Summerhill school type. The practical part demonstrates a short design sample of the social microlearning course and a conceptual model serving as a methodical material for the institutions interested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qtoik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Svobodné vzdělávání a demokracie ve výchově jako novodobá alternativní vzdělávací cesta
Kateřina Kováčová -
Vzdělávání ve svobodných demokratických školách pohledem jejich žáků
Kateřina Dostalíková -
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools
Eliška VANÍČKOVÁ -
Zakládání svobodných demokratických škol: organizačně-legislativní proces
Anna Bártů -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Prostojové učení jako součást efektivního vzdělávání
Milana Ostrovská