Postavení Vietnamu na světovém trhu čaje – Hoang Phuong Tran
Hoang Phuong Tran
Bakalářská práce
Postavení Vietnamu na světovém trhu čaje
The position of Vietnam on the world tea market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na postavení Vietnamu na světovém trhu čaje. Práce je rozdělená do tří kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část práce, kde je popsána stručná historie čaje a informace o čajovníku, jeho pěstování a zpracování. Druhá část je věnována analýze světového trhu čaje. Je zde zahrnuta analýza vývoje produkce, nabídky, spotřeby a poptávky, dále vývoj cen, formy obchodu …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the position of Vietnam on the world tea market. The thesis is divided into three chapters. The first chapter covers theoretical part of the thesis and contains a brief history of tea and information on tea plant and its cultivation and processing. The second part is dedicated to the analysis of the world tea market. This part includes world production, supply, consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Světová produkce a světový trh kávy, čaje a kakaa
Petra Stritzková -
Postavení Číny na světovém trhu čaje
Tereza Písecká -
Analysis of Chinese Tea Consumption and Consumer Behavior
Sokagnna Tiv -
Dopady Dohody o volném obchodu mezi Evropskou unií a Vietnamem (EVFTA) na obchod s kávou mezi EU a Vietnamem
Mai Trang Taová -
Zahraniční obchod mezi Vietnamem a Českou republikou
Phuong Thanh Truong -
Vývoj obchodu s kávou v souvislosti s klimatickou krizí a zaměřením na Vietnam
Rebecca Charlotte Mahnerová -
Historie čaje, čaj jako podnikatelský záměr
Victoria Arlazarova -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka