Jaroslav Břešťan
Master's thesis
Improving Sales Pipeline Management
Improving sales pipeline management
Abstract:
Efektivní a systematická správa sales pipeline je klíčem k úspěšným prodejním operacím. Bohužel existují určité náznaky, že společnost Siemens Digital Industries může mít problémy s sales pipeline managementem, protože její sales pipeline se stalo nespolehlivým a nepředvídatelným. Cílem této práce je proto důkladně prozkoumat prodejní proces ve společnosti Siemens Digital Industries a identifikovat …moreAbstract:
Effective and systematic sales pipeline management is key for successful sales operations. Unfortunately, there are some indications that Siemens Digital Industries might have issues with their sales pipeline management, as their sales pipeline has become unreliable and unpredictable. Therefore, the aim of this thesis is to thoroughly examine the sales process at Siemens Digital Industries and identify …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88710
Thesis defence
- Date of defence: 23. 2. 2023
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Pavel Čejka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Theses on a related topic
-
Design Business Intelligence for Sales team
Kidus Desalegn Kebede -
Design Business Intelligence report
Sarang Vannan Kandy -
Self Service Business Intelligence - návrh dostupného BI řešení pro malé společnosti v oblasti on-line prodeje
Michal Řehout -
Business Intelligence
Sachin Yoganandham -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Jan Kačírek -
Praktické využití modelu CRM (Microsoft Dynamics) v IT firmě
Hana Mádle