Improving Sales Pipeline Management – Jaroslav Břešťan
Jaroslav Břešťan
Diplomová práce
Improving Sales Pipeline Management
Improving sales pipeline management
Anotace:
Efektivní a systematická správa sales pipeline je klíčem k úspěšným prodejním operacím. Bohužel existují určité náznaky, že společnost Siemens Digital Industries může mít problémy s sales pipeline managementem, protože její sales pipeline se stalo nespolehlivým a nepředvídatelným. Cílem této práce je proto důkladně prozkoumat prodejní proces ve společnosti Siemens Digital Industries a identifikovat …víceAbstract:
Effective and systematic sales pipeline management is key for successful sales operations. Unfortunately, there are some indications that Siemens Digital Industries might have issues with their sales pipeline management, as their sales pipeline has become unreliable and unpredictable. Therefore, the aim of this thesis is to thoroughly examine the sales process at Siemens Digital Industries and identify …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 2. 2023
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Pavel Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Design Business Intelligence for Sales team
Kidus Desalegn Kebede -
Design Business Intelligence report
Sarang Vannan Kandy -
Self Service Business Intelligence - návrh dostupného BI řešení pro malé společnosti v oblasti on-line prodeje
Michal Řehout -
Business Intelligence
Sachin Yoganandham -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Jan Kačírek -
Praktické využití modelu CRM (Microsoft Dynamics) v IT firmě
Hana Mádle