Bc. Pavla Formánková, DiS.

Bakalářská práce

Marketing příspěvkové organizace - Ústav sociální péče Tuchořice

Marketing of the organizations receiving controbutions from the state budget Social care institute Tuchorice
Anotace:
Pro svou závěrečnou práci jsem si zvolila téma Marketing příspěvkové organizace. Předlohou bylo konkrétní zařízení a to Ústav sociální péče pro mentálně postižené muže v Tuchořicích. Práce je členěna na tři části, část teoretickou, část praktickou a přílohovou část. V teoretické části jsem se v kapitolách 2, 3, 4 a 5 pokusila podat podrobný přehled o pojmech spojených s neziskovými zařízeními, jejich …více
Abstract:
The subject of my final bachelor paper is the marketing study about organizations receiving contributions from the state budget. I have chosen the real model – it is the facility of social welfare for mentally handicapped men in Tuchořice. The paper was dividend into three parts – theory, practical part, amendments. I tried in the theoretical part (chapters 2, 3, 4, 5) to describe in details my knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing. Roman Storch, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní