Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků – Bc. Zuzana Lovečková
Bc. Zuzana Lovečková
Diplomová práce
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Mass communication and its use in marketing communications chemical industrial companies
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku masové komunikace a její vyuţití v rámci marketingové komunikace v chemických průmyslových podnicích. Na základě rešerše odborné literatury byl nejprve vymezen pojem masová komunikace včetně jejích specifik a funkcí. Následně byly popsány funkce, klasifikace a druhy masových médií. Poslední část teoretické části práce je soustředěna na specifikaci marketingové …víceAbstract:
This work is focused on mass communication and its use in the context of corporate marketing communication in the chemical industrial enterprises. Based on the literature search were first defined the concept of mass communication, including their characteristics and functions. Subsequently is described the functions, classification and types of mass media. The next part of the thesis is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOVEČKOVÁ, Zuzana. \textit{Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků} Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/p1fb6t/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
Lovečková, Zuzana. Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků
Adéla Vancová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Práce s chemickými látkami v průmyslovém podniku PVMA z pohledu požární ochrany
Filip Kocián -
Nástroje vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u jejich zákazníků
Eva Pakostová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Nikola Moravcová -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko