Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice – Eliška Čechová
Eliška Čechová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Factors Influencing Green Purchasing Behaviour of Czech Consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis examines green purchasing behavior, specifically the factors influencing consumers' decision-making process regarding green purchases. The aim of the thesis is to identify the main factors influencing consumers' green purchasing behavior through the analysis of data obtained from a questionnaire survey. The theoretical framework of the thesis includes perspectives on environmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHOVÁ, Eliška. \textit{Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p1m1ff/.
Jak správně citovat práci
Čechová, Eliška. Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů
Bára FIALOVÁ -
Zelené chování obchodních řetězců (TESCO, Penny, Kaufland)
Andrea PRAŽMOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
Viktorie Oderská -
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Yana Kalinichenko -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Green Marketing
Tereza Budská -
Tourism and green lifestyle
Michala Chatrná