„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců" – Bc. Petra Červenková
Bc. Petra Červenková
Diplomová práce
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
“Company criteria for new employees selection"
Anotace:
Název práce: Firemní kritéria pro výběr nových zaměstnanců. Získání zaměstnání předpokládá úspěšně absolvovat výběrový proces budoucího zaměstnavatele, v jehož rámci firma posuzuje jednotlivé uchazeče podle určitých výběrových kritérií. Firmou stanovená kritéria mohou vycházet z lidského a sociálního kapitálu jedince, ale také z firemní personální strategie, personální politiky nebo firemní kultury …víceAbstract:
Title: Company criteria for new employees´ selection. Obtaining a job presupposes to successfully pass a selective process of potential employer, during which the company judges all applicants according to certain selective criteria. The criteria determined by the company can emanate from human and social capital of individuals, but also from the company personnel strategy, personnel policy or company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qlu09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Strategic decision making in a company from the behavioral perspective
Mariko Ueno -
Importance of marginal costing technique in comparison with other costing techniques in pricing decision in a manufacturing company from Nigeria.
Kehinde Oluwaseye Omisore -
Decision-making in cross-border cooperation in times of the COVID-19 pandemic
Bettina SCHNEIDER -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Decision-making of firms in condition of economic crisis
Thomas Klika -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko