Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh – Karolína Černohorská
Karolína Černohorská
Master's thesis
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Bonduelle launch a new product on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační …viacAbstract:
The thesis is focuse on contemporary brand marketing, which these days is increasingly facing with oversupply and increasing competition. More than ever before, marketing is becoming the most important components of the company management, especially in FMCG companies. In the theoretical part I deal with the key concepts of marketing and describe in detail the marketing and the communication mix of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Kristina Hanousková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová