Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ – Vendula FORMANOVÁ
Vendula FORMANOVÁ
Master's thesis
Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ
The importance of pupils´self-evaluation for teaching at the 1st level of primary schools
Anotácia:
Cílem teoretické části je vysvětlit pojmy hodnocení a sebehodnocení, osvětlit jejich vzájemný vztah, přiblížit jejich formy a typy, zformulovat a nabídnout řešení vybraných problémů hodnocení, popsat předpoklady pro sebehodnocení a jeho postupný rozvoj na prvním stupni základní školy a nastínit jeho význam pro další vývoj člověka. V praktické části diplomové práce zjišťuji pomocí rozhovorů s 24 respondenty …viacAbstract:
The aim of the theoretical part is to explain the expressions of evaluation and self?evaluation and their relationship, to show their forms and kinds, to formulate and offer the solutions to the chosen problems of evaluation, describe the ingredients for self-evaluation and its gradual development at elementary school and outline its importance for further development of a person. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2012
Zverejniť od: 18. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radek Cvach
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORMANOVÁ, Vendula. Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / NŠ-TV-C
Práce na příbuzné téma
-
Typy a projevy závislostí a jejich vliv na rodinu a přátele
Zuzana Mikolášová -
Vytváření a fungování fikčních skupin mládeže v Rychlých šípech J. Foglara, Harrym Potterovi J. Rowlingové a Domu, ve kterém M. Petrosjanové
Maria Skalkina -
Typy a formy divadelních táborů s cílem tvorby inscenace
Tereza Hrabě -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Portfolio na 1. stupni základní školy
Nikol Daňková -
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Žákovské portfolio v primární edukaci
Veronika Barcuchová -
Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy
Denisa Hudková
Názov
Vložil
Vložené
Práva