Anna Nemchinova

Diplomová práce

Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing

Consumer attitudes towards fair trade and marketing specifics of the fair trade goods
Anotace:
Práce "Postoje spotřebitelů k Fair Tradu a jeho marketingu" zkoumá teoretický koncept trhu Fair Trade. Tato práce zahrnuje empírický výzkum provedený mezi reprezntanty Fair Trade organizací a potenciálních spotřebitelů Fair Trade výrobků. Výzkum, který je implementován do této práce, zkoumá stupeň spotřebitelské uvědomilosti Fair Trade a jejich postoje k tomuto trhu podle spotřebitelských typů vyvinutých …více
Abstract:
The thesis work "Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade marketing" examines the theoretical concepts of Fair Trade market. This thesis includes empirical research conducted among the representatives of Fair Trade organizations and prospective consumers of Fair Trade products. The research implemented in this work investigates the level of consumer awareness about Fair Trade and their attitudes …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/62053