Mgr. Dominik RUMPÍK

Diplomová práce

Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

Promotion and Marketing of the Pardubice Theatre Introduce in Relation to University Students, as the Target Group
Anotace:
Ve své diplomové práci s názvem: "Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině" bych se rád zaměřil právě na oslovování zmiňované cílové skupiny. Pokusím se zde nastínit způsob, jakým zmiňovaná propagace a marketing probíhá, a na základě vyhodnocení výzkumu i navrhnout variantu na budoucí sezony. Východočeské divadlo Pardubice jsem …více
Abstract:
In my thesis entitled "Promotion and Marketing of The East Bohemian Theater Pardubice in relation to college students as a target group" I would like to focus just on addressing the mentioned target group. I will try to outline how the aforementioned promotion and marketing is conducted and based on my research I will propose alternates for the future seasons. I have chosen The East Bohemian Theater …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18600

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RUMPÍK, Dominik. Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe