Mgr. Dominik RUMPÍK

Master's thesis

Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

Promotion and Marketing of the Pardubice Theatre Introduce in Relation to University Students, as the Target Group
Abstract:
Ve své diplomové práci s názvem: "Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině" bych se rád zaměřil právě na oslovování zmiňované cílové skupiny. Pokusím se zde nastínit způsob, jakým zmiňovaná propagace a marketing probíhá, a na základě vyhodnocení výzkumu i navrhnout variantu na budoucí sezony. Východočeské divadlo Pardubice jsem …more
Abstract:
In my thesis entitled "Promotion and Marketing of The East Bohemian Theater Pardubice in relation to college students as a target group" I would like to focus just on addressing the mentioned target group. I will try to outline how the aforementioned promotion and marketing is conducted and based on my research I will propose alternates for the future seasons. I have chosen The East Bohemian Theater …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier: 18600

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RUMPÍK, Dominik. Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe