Reprezentace žen na titulních stranách časopisu ELLE – Lucie BAJTALONOVÁ
Lucie BAJTALONOVÁ
Bakalářská práce
Reprezentace žen na titulních stranách časopisu ELLE
Women's representation on the cover of Elle magazine
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reprezentací žen na titulních stranách časopisu ELLE. Využívá k tomu metodu sémiotické analýzy - kvalitativní metodu, která je dlouhodobě využívaná pro zkoumání významu mediálních sdělení. V našem případě ji primárně využíváme pro analýzu vizuálních sdělení. Cílem práce je zachytit, jak jsou reprezentovány ženy na titulních stranách módního časopisu ELLE za první pololetí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the representation of women on the front pages of ELLE magazine. It uses the method of semiotic analysis, a qualitative method that has been used for a long time to examine the meaning of media messages. In our case, we primarily use it for the analysis of visual messages. The aim of the thesis is to capture how women are represented on the front pages of the fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Anna Bílá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJTALONOVÁ, Lucie. Reprezentace žen na titulních stranách časopisu ELLE. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Žurnalistika / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza titulních stran vybraných časopisů o jídle a vaření
Markéta PLACHÁ -
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
Lucie PĚŠKOVÁ -
Interpretace, analýza a žánrové vymezení žurnalistických útvarů v rubrice Periskop v letech 2002 až 2006
Žaneta Ondroušková -
"Krize" mužství? Analýza série článků časopisu Reflex o krizi maskulinity
Markéta HÁJKOVÁ -
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
Alena Julínková -
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Denisa Filípková -
Série publicistických interview na téma XL móda v České republice pro magazín Elle
Jana Krajčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva