Radka GRYGOVÁ

Bakalářská práce

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.

Anotace:
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele, maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se aplikací kvantitativního výzkumu …více
Abstract:
The thesis is focused on the use of sales promotion tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. brand store in Zlín. The theoretical part deals with explanation of concepts of sales promotion, consumer behaviour, consumer typology, retail and sales promotion at retail trade. In the practical part particular undertaken actions supporting the sale at a specific store are analysed and the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 22386

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GRYGOVÁ, Radka. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace