Podnikatelský plán - založení kavárny Business Coffee. – Natálie Svobodová
Natálie Svobodová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán - založení kavárny Business Coffee.
Business Plan for establishing Business Coffee
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracovat a navrhnout podnikatelský plán na založení kavárny “Business Coffee” tak, aby sloužil jako reálný podklad pro založení a provoz kavárny. Cíle bude dosaženo na základě literární rešerše aktuálního stavu poznání a zpracovaných analýz tržního prostředí s návrhem realizačního plánu.Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to compile and suggest a businesses plan describing the start of café “Business Coffee” in such a way that it could be used as a resource material for foundation and operation of its own café. The goal is to be reached based on literary thesis on actual state of cognition and in-market-enviroment processed analysis together with proposal of the realization plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Brauner, Ph.D. MBA
- Oponent: Jan Boubín, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan for SuperMop Market Place
Volkan Öztürk -
Business plan: "Memories" Photo Studio
Egor Abakumov -
Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda
Markéta Kubíčková -
Comparation of business plan and business reality: Design Towels entering Czech market
Miroslav Tabernaus -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova