Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy – Rudolf Baron
Rudolf Baron
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Marketing Communication Analysis for Art Exhibitions
Abstract:
Název této diplomové práce je Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy. Práce obsahuje teoretická východiska daného tématu, charakteristiku výstavy Zlato císařů a králů, metodiku sběru dat, analýzu marketingové komunikace výstavy a následně návrhy a doporučení. Cílem této práce je zhodnocení použitých komunikačních nástrojů. Marketingový výzkum je prováděn na základě dotazníkového šetření …moreAbstract:
The title of this diploma thesis is Marketing Communication Analysis for Art Exhibitions. The thesis examines the theoretical background of the topic, the characteristics of the art exhibition Zlato císařů a králů, the methodology of data collection, analysis of marketing communication of the exhibition and later improvement suggestions. The goal of this thesis is to evaluate the marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117874
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Jana Ostrožná
- Reader: Ondřej Spáčil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARON, Rudolf. \textit{Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy} Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/p2q1vw/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev