Bc. Ekaterina Tsvetkova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of the life style formation
Anotace:
Marketingová komunikace je jedna z elementu marketingů, který se jeví k vzájemnému vztahu s potřebiteli, prostředníky a taky ke formováni potřeb a stimulace prodeje. Moje práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace muže změnit nebo ovlivnit náš život. Teoretická část obsahuje základní pojmy, přesně vysvětlené a rozebrané jakými jsou: cíle a prvky marketingové komunikace, formy komunikačního …více
Abstract:
Marketing communication one of the marketing elements, the aim of it is ensuring intercommunication with customers, mediators, also forming demand and stimulation market. My work is focused on the marketing communication, how it can change or influence on our life. Theoretic part contents basic concepts, which are good expounded and analysed such as: aims and conceptions of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní