Bc. Michael Bíza, DiS.

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy Carpe Diem se zaměřením na spokojenost zákazníků

Design and marketing strategy of firm Carpe Diem focusing on the customer satisfaction
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků konkrétní společnosti. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury shrnuty dosavadní poznatky o marketingu. Cílem práce je na základě získaných teoretických poznatků a výsledků z dotazníkového průzkumu navrhnout doporučení pro nakladatelství Carpe Diem. Tato doporučení by měla vést k vyšší úrovni marketingu a tím i k vyšší spokojenosti …více
Abstract:
Diploma thesis is focused on the customer satisfaction in a particular company. In the theoretical part, the knowledge of marketing is gathered with help of professional literature. The aim of the thesis is to propose a concrete recommendations for the company Carpe Diem, based on acquired theoretical knowledge and on the results of a surfy. These recommendations should reset in higher level of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miroslav Tiefenbach
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management