Pražské kluby s elektronickou taneční hudbou jako specifická forma podnikání, jejich branding – Lucie Jelínková
Lucie Jelínková
Bakalářská práce
Pražské kluby s elektronickou taneční hudbou jako specifická forma podnikání, jejich branding
Prague clubs with electronic dance music as a specific form of entrepreneurship, their branding
Anotace:
Tato práce se zabývá brandingem pražských klubů hrajících převážně elektronickou taneční hudbu (ETH), s vlastní produkcí utvářející komplexní dramaturgii. V teoretické části nabízí vymezení vlastního pojmu ETH, vhled do historie, jako i vývoje na české scéně. V praktické části A jsou na základě kvalitativní analýzy (expertních rozhovorů s odborníky z praxe) rozebírány postupy budování značky u tohoto …víceAbstract:
The thesis focuses on the branding of Prague clubs oriented mostly on electronic dance music (EDM) with their own complex dramaturgy. The theoretical part states the concept of EDM, includes insight into the history, as well as development on the Czech scene. In the practical part A, based on qualitative analysis (interviews with experts), are then discussed methods of brand management in the cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36762
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Jana Baláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická taneční hudba a její mládežnická subkultura
Klára VOMÁČKOVÁ -
Elektronická hudba v Čechách
Martin ŠLOUF -
Afrofuturismus jako odkaz futurismu v elektronické taneční hudbě
Martin Rieger -
Užívání omamných látek a vnímání jejich rizikovosti u návštěvníků hudebních akcí s elektronickou taneční hudbou
Jiří Klíma -
Současná scéna elektronické taneční hudby v Brně
Michaela Mudriková -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategické plánování ve správním obvodu ORP Kladno
Nicol Šlamborová -
Virtuální svět v průmyslu korejského popu a případová studie společnosti SM Entertainment
Adéla Prostějovská