Lucie Jelínková

Bakalářská práce

Pražské kluby s elektronickou taneční hudbou jako specifická forma podnikání, jejich branding

Prague clubs with electronic dance music as a specific form of entrepreneurship, their branding
Anotace:
Tato práce se zabývá brandingem pražských klubů hrajících převážně elektronickou taneční hudbu (ETH), s vlastní produkcí utvářející komplexní dramaturgii. V teoretické části nabízí vymezení vlastního pojmu ETH, vhled do historie, jako i vývoje na české scéně. V praktické části A jsou na základě kvalitativní analýzy (expertních rozhovorů s odborníky z praxe) rozebírány postupy budování značky u tohoto …více
Abstract:
The thesis focuses on the branding of Prague clubs oriented mostly on electronic dance music (EDM) with their own complex dramaturgy. The theoretical part states the concept of EDM, includes insight into the history, as well as development on the Czech scene. In the practical part A, based on qualitative analysis (interviews with experts), are then discussed methods of brand management in the cultural …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Jana Baláková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36762