Salome Baghaturia

Master's thesis

The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI

The Project of Marketing Communication Strategy for Brand of Borjomi in Georgia
Abstract:
This Master thesis is focused on Marketing Communication strategy in IDS BORJOMI GEORGIA LTD. The theoretical part defines marketing communications and how important is for company to implement effective marketing communication strategy. The focus of my thesis is Georgian mineral water market and most successful representative of it brand BORJOMI the practical part describes and analyses IDS BORJOMI …more
Abstract:
V mé diplomové práci jsem se zaměřila na strategii marketingové komunikace ve firmě IDS BORJOMI GEORGIA Ltd. Teoretická část mé práce vymezuje marketingovou komunikaci a jak důležité je pro společnost realizovat efektivní marketingové komunikační strategie. Těžištěm mé práce je gruzínský trh s minerální vodou, jmenovitě pak nejúspěšnější zástupce na trhu značka BORJOMI. Praktická část práce pak blíže …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Baghaturia, Salome. The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing