Salome Baghaturia

Master's thesis

The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI

The Project of Marketing Communication Strategy for Brand of Borjomi in Georgia
Abstract:
This Master thesis is focused on Marketing Communication strategy in IDS BORJOMI GEORGIA LTD. The theoretical part defines marketing communications and how important is for company to implement effective marketing communication strategy. The focus of my thesis is Georgian mineral water market and most successful representative of it brand BORJOMI the practical part describes and analyses IDS BORJOMI …viac
Abstract:
V mé diplomové práci jsem se zaměřila na strategii marketingové komunikace ve firmě IDS BORJOMI GEORGIA Ltd. Teoretická část mé práce vymezuje marketingovou komunikaci a jak důležité je pro společnost realizovat efektivní marketingové komunikační strategie. Těžištěm mé práce je gruzínský trh s minerální vodou, jmenovitě pak nejúspěšnější zástupce na trhu značka BORJOMI. Praktická část práce pak blíže …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zverejniť od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Baghaturia, Salome. The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing