The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI – Salome Baghaturia
Salome Baghaturia
Master's thesis
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
The Project of Marketing Communication Strategy for Brand of Borjomi in Georgia
Abstract:
This Master thesis is focused on Marketing Communication strategy in IDS BORJOMI GEORGIA LTD. The theoretical part defines marketing communications and how important is for company to implement effective marketing communication strategy. The focus of my thesis is Georgian mineral water market and most successful representative of it brand BORJOMI the practical part describes and analyses IDS BORJOMI …viacAbstract:
V mé diplomové práci jsem se zaměřila na strategii marketingové komunikace ve firmě IDS BORJOMI GEORGIA Ltd. Teoretická část mé práce vymezuje marketingovou komunikaci a jak důležité je pro společnost realizovat efektivní marketingové komunikační strategie. Těžištěm mé práce je gruzínský trh s minerální vodou, jmenovitě pak nejúspěšnější zástupce na trhu značka BORJOMI. Praktická část práce pak blíže …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zverejniť od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAGHATURIA, Salome. \textit{The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p40xke/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
Baghaturia, Salome. The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing